Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorToften, Kjell
dc.date.accessioned2018-10-03T06:26:11Z
dc.date.available2018-10-03T06:26:11Z
dc.date.created2014-11-20T12:13:58Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.isbn978-82-7251-733-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2565951
dc.description.abstractSom et ledd i prosjektet “Oppdrettstorsk – dagens marked og premisser for fremtidig markedsutvikling og strategiske muligheter”, finansiert av VRI Akvakultur, gir denne rapporten en sammenstilling av fire innledende foredrag som ble presentert på en worskhop i anledning partnerskapskonferansen i NCE Aquaculture høsten 2009. Den første presentasjonen dreier seg om kvalitet av fersk oppdrettstorsk, av Margrethe Esaiassen og Hilde Herland. Den neste presentasjonen handler om lønnsomhet i torskeoppdrettsnæringen og hvorvidt dette er mulig, av Atle Mortensen. Den tredje presentasjonen er av Sigurd Rydland fra Taste of North AS, som diskuterer markedspotensialet for oppdrettstorsk. Den siste presentasjonen viser resultatene av en markedstest, av Themis Altintzoglou.
dc.description.abstractMarkedsmuligheter for oppdrettstorsk- Innledende foredrag til workshop på partnerskapskonferansen til NCE Aquaculture i Trondheim 10. og 11. november 2009
dc.description.abstractRapport/Report 44/2009 English summary
dc.language.isomis
dc.publisherNofima AS
dc.relation.ispartofNofima rapportserie
dc.relation.ispartofseriesNofima rapportserie
dc.relation.urihttps://nofimaas.sharepoint.com/sites/public/_layouts/15/guestaccess.aspx?guestaccesstoken=Cx9kzZPhVS589UQ%2fj9KtAJbGV3l10D20w%2fWzsYRCiN0%3d&docid=0d3fb3bdb8b564c4588d5ad1a869f0ed6
dc.titleMarkedsmuligheter for oppdrettstorsk- Innledende foredrag til workshop på partnerskapskonferansen til NCE Aquaculture i Trondheim 10. og 11. november 2009
dc.title.alternativeMarkedsmuligheter for oppdrettstorsk- Innledende foredrag til workshop på partnerskapskonferansen til NCE Aquaculture i Trondheim 10. og 11. november 2009
dc.title.alternativeRapport/Report 44/2009 English summary
dc.typeResearch report
dc.description.versionpublishedVersion
dc.source.pagenumber101
dc.source.issue44/2009
dc.identifier.cristin1175112
dc.relation.projectNofima AS: 20845
cristin.unitcode7543,2,1,0
cristin.unitnameMarkedsforskning
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel